Transport drogowy międzynarodowy na terenie Europy
W zakresie usług spedycyjnych w ruchu międzynarodowym Spedycja Logis Sp. z o.o. organizuje przewozy następujących rodzajów ładunków:
1. Ładunki całopojazdowe – realizowane taborem i naczepami dowolnego typu w zależności od zapotrzebowania Klienta. W dyspozycji posiadamy naczepy plandekowe standardowe , „firanki”, chłodnie, izotermy, „megi” i tabor specjalistyczny.
2. Ładunki częściowe standardowe oraz dedykowane.
3. Ładunki ADR – realizowane jako przewozy całopojazdowe lub częściowe, obejmują różne grupy i klasy towarów.
4. Inne – w zależności od zapotrzebowania klientów, w tym ładunki stali w kręgach przewożone naczepami typu „mulda” oraz przewozy ładunków ponadgabatytowych. Ponadto przewozy wywrotkami i naczepami typu „walking floor”.
Transport drogowy krajowy
W zakresie usług spedycyjnych w ruchu krajowym Spedycja Logis Sp. z o.o. organizuje przewozy ładunków całopojazdowych, częściowych i dedykowanych.
W ramach dostaw krajowych realizujemy także przewozy ładunków niebezpiecznych oraz ładunków wymagających temperatury kontrolowanej. Organizujemy ponadto przewozy ekspresowe dedykowanym taborem o ładowności do 3,5 tony.
Dzięki flocie naszych sprawdzonych i rzetelnych przewoźników, jesteśmy w stanie podstawić odpowiedni środek transportu w żądanym terminie. Każdy z naszych podwykonawców jeżdżących w transporcie krajowym posiada ubezpieczenie OCP, licencję na transport krajowy oraz odpowiednie doświadczenie w branży.
Transport drogowy ładunków częściowych
W ramach naszej oferty realizujemy także przewozy ładunków częściowych. Transport taki opiera się na łączeniu ładunków różnych Klientów, przewożonych w podobnych relacjach jednym pojazdem. Takie rozwiązanie szczególnie dla partii od 3 do 12 LDM pozwala na optymalizację kosztów, przy zachowaniu krótkiego czasu dostawy.
Klient płaci cenę proporcjonalnie do wielkości swojego ładunku.
Transport drogowy ładunków ponadnormatywnych
Realizujemy także przewozy ładunków ponadnormatywnych, których rozmiary lub waga przekraczają normy obowiązujące w tym zakresie w poszczególnych krajach. Szczególny charakter i zapewnienie bezpieczeństwa takich ładunków powoduje, że ich przewozy wymagają uzyskania specjalnych pozwoleń, użycia specjalistycznego taboru oraz często pilotażu i eskorty policji.